יקיר שריקי | משרד רואי חשבון | טלפון:0526202242 | shriki.cpa@gmail.com

החזרי מס לשכירים ולעצמאים

מהו החזר מס?

החזר מס הוא החזר כספי ממס הכנסה עבור מס עודף ששולם על ידי נישום. הפרשים במס מצטברים במהלך השנה מסיבות שונות ובסופה ניתן לערוך בדיקה ולגלות האם שילמתם יותר ממה שהייתם צריכים למס הכנסה. אם התשובה חיובית תוכלו לקבל את כספכם בחזרה. ניתן לדרוש החזרי מס לשכירים ולעצמאים עד שש שנים ממועד התשלום כאשר בשנה השביעית הכספים עוברים לרשות המדינה ואינם מוחזרים.

החזרי מס לשכירים, הצהרת הון, כל מה שחשוב לדעת על הצהרת הון

החזרי מס לשכירים ולעצמאים

נהוג לחשוב שרק שכירים זכאים להחזר מס אך זה לא המצב. ישנן סיבות שונות אשר בגללן נוצר עודף תשלום למס הכנסה כמו שינוי בנקודות הזיכוי במס, תשלום מקדמות גבוהות לעצמאים, חודשים בהם לא הייתה הכנסה במהלך השנה או עבודה ביותר ממקום עבודה אחד. כמו כן רוב השכירים מאמרינים שעבודה במקום עבודה מסודר מבטיחה להם תשלום מס מדוייק אך זוהי הנחה שגויה. החזרי מס לשכירים הוא נפוץ מאוד ועומד על אלפי שקלים בממוצע לשכיר.

איך אדע אם מגיע לי החזר מס?

ישנם כמה סעיפים שצריך לבדוק בכדי לדעת האם מגיע לך החזר מס. אנו מציעים ללקוחותינו שירות החזר מס לשכירים ושירות החזר מס לעצמאים. אנו נבחן עבורכם את הדיווחים למס הכנסה, את המס ששולם ואת הפער שנוצר ונודא שתקבלו חזרה את החזר המס שמגיע לכם.  לקבלת פרטים נוספים ולהתחלת תהליך החזרי מס לשכירים ולעצמאים, אנו מזמינים אותך ליצור קשר עם משרד רו"ח יקיר שריקי בטלפון  0526202242 או דרך האתר.